GØR VENLIGST VINDUET BREDDER
ELLER VEND TABLET HORIZONTALT

ESSENTIAL SERVICES

FRA BANG & OLUFSEN

Vores mål er hele tiden at levere spændende oplevelser, som forbedrer din hverdag med billeder og lyd – og sikre, at du får den bedst mulige oplevelse af dit Bang & Olufsen produkt hver dag.

Fra dag ét er dit Bang & Olufsen produkt dækket af en omfattende garantipakke i en periode på 3 år. Vi klarer alle produktrelaterede problemer – uanset hvor du er i verden.

Vores team af certificerede specialister støtter dig med alle serviceanmodninger og guider dig igennem dine nye produkters funktioner. Værdien af et Bang & Olufsen produkt vokser hele tiden, i takt med at dets funktioner opdateres. Vi tilbyder en bred vifte af onlinetjenester via vores websted for at sikre, at du altid kan downloade de seneste brugervejledninger, supplerende oplysninger og forbedret software med ny funktionalitet. Lyd- og videoprodukter er udviklet, så de opdateres automatisk, og de skal derfor tilsluttes internettet, når det er muligt. Dit system er derfor altid opdateret med de seneste funktioner.

Hvis du ønsker flere muligheder, både under og efter den medfølgende garantiperiode, er den nemmeste løsning at supplere med vores Essential Services.

ESSENTIAL SERVICES

3 ÅRS FORLÆNGET TRYGHED

Præcist som inden for haute cuisine, hvor der kun anvendes de bedste råvarer for at sikre den højeste kvalitet og de fineste smagsnuancer, forsøger vi at levere de bedste komponenter på markedet. Men for at opnå de bedste resultater er vi også særligt opmærksomme på detaljerne. Vi udvælger “råvarerne” til dine produkter med den største omhu. Vores tillid til vores designs kvalitet og langvarige funktionalitet betyder, at vi står bag dem med den medfølgende 3 års internationale garanti.

Du kan nemt fordoble denne dækningsperiode med dette attraktive tilbud på forlanget tryghed på dit Bang & Olufsen produkt*, som omfatter materialer og arbejdsløn, hvis der er brug for ekstra service.

Hvis et produkt ikke kan repareres eller ombyttes vil der blive tilbudt en pro-rata kompensation som er specificeret i aftalevilkårne for forlænget tryghed.

ESSENTIAL SERVICES

INKLUDERET

International tryghed, som dækker arbejdsløn og alle funktionsdele i seks år

Mulighed for personlig kontakt og support fra din Bang & Olufsen partner over telefonen eller i butikken til
• Omkonfiguration af kanaler
• Menuindstillinger
• Produktfunktionalitet
• Softwareopdateringer


Supportfunktioner (online)
• Ofte stillede spørgsmål
• Softwareopdateringer
• Servicesupport fra Bang & Olufsen, hvis det er nødvendigt

KRAV
Bang & Olufsen produkter, som er købt hos en autoriseret Bang & Olufsen forhandler

Internetforbindelse til Bang & Olufsen produkter, hvis det er muligt. Automatisk softwareopdatering aktiveret i indstillingerne

ESSENTIAL SERVICES

IKKE OMFATTET

Levering, konfiguration og specialinstallation af produkter

Installation af produkter af andre mærker, f.eks. PlayStation, Blu-ray-afspillere og NAS-servere.

Servicebesøg, som ikke er relateret til garantien, f.eks. omstrukturering af kanaler eller support til softwareopdateringer.

Overordnet projektstyring til større installationer, f.eks. håndtering af kontakt med belysningsinstallatører, sikkerhedsinstallatører osv.

Identifikation af problemer, som skyldes produkter fra andre producenter, f.eks. defekte routere, netværk eller satellitmodtagere.

Årligt servicetjek af dit system.

Prioritetsservice inkl. låneprodukter i reparationsperioden.

ESSENTIAL SERVICES

Vi tager hånd om tingene!

Ønsker du mere information om ESSENTIAL SERVICES er du altid meget velkommen til at kontakt os vedr. priser osv.

Hent vores brochure om ESSENTIAL SERVICES.